Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022

Από την Ευρώπη των λαών στο ολοκαύτωμα των εθνών Β μέρος


«Όποιος πιστεύει ότι υπάρχει άλλο,
πιο πολυτιμότερο αγαθό
από την πατρίδα του,
Αυτός είναι άξιος για τη
μεγαλύτερη περιφρόνηση»
                                    Σοφοκλή Αντιγόνη, 182-183

Συνεχίζοντας τον επαναπροσδιορισμό σε εθνικό και ιστορικό επίπεδο από εκεί που αφήσαμε τις σκέψεις μας στο ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ αυτού του διπλού άρθρου και πριν πάμε στο δια ταύτα και τους αξιακούς κώδικες

της λαικής μας παράδοσης που δείχνουν το δρόμο προς την Έξοδο από το σημερινό τέλμα του εθνομηδενισμού, ας πάμε πρώτα στις διδαχές του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και στους σοφούς του αρχαίου πνεύματος, να δούμε τι μας είπαν για κάποια από τα κεφάλαια της εθνοπροδοσίας που ταλανίζουν σήμερα μέσω σύγχρονων Εφιαλτών και προσκυνημένων το ελληνικό έθνος και τη σύγχρονη κοινωνία.
Βιώσαμε πια όλων των ειδών τα αίσχη, τα ψεύδη, το φτύσιμο και τις αλητείες..

Αυτά που περιγράψαμε στο πρώτο μέρος του δημοσιεύματος και αυτά που δεν θυμηθήκαμε μέσα στην καθημερινότητα της πολιτικής σήψης και διαφθοράς που ζούμε και που τείνει να γίνει γάγραινα και να απλωθεί σε ολόκληρο τον εθνικό κοινωνικό ιστό.
Από όλα τα αποβράσματα της πολιτικής αριστεροδέξιας πορνείας.
Που μας έδειξαν με τον πλέον αποκαρδιωτικό τρόπο το απόλυτο δίκιο και τη σοφία των αρχαίων δασκάλων του ελληνισμού σε ότι αφορά το δειλό, τον ολίγιστο, τον προδότη, τον τυχοδιώκτη, τον υβριστή και το χυδαίο.

1ο
- «Τύμμα τύμματι τίσαι».

(Την πληγή με πληγή την πληρώνεις).
Αισχύλος.

Απέναντι μας έχομε συμμορίες λήσταρχων Νταβέληδων και επαγγελματιών εθνομηδενιστών, που εκτελούν σαδιστική μανία, συμβόλαια θανάτου σε καθημερινές δόσεις με σαφείς εντολές από το εβραιοναζιστικό ιερατείο της Ν.Τ.Π.

2ο
- «Ου δώσω δε ουδέ φάρμακον ουδενί αιτηθείς θανάσιμον».

(Αν μου ζητήσουν θανατηφόρο φάρμακο, σε κανέναν δεν θα δώσω).
Όρκος του Ιπποκράτη.

και
— «Πασά τε επιστήμηχωριζομένη δικαιοσύνης καί τής άλλης αρετής, πανουργία τις, ού σοφία φαίνεται».
Πλάτων

Μας έμαθαν πια πολύ καλά οι επιφανείς επιστήμονες, θέτοντες την επιστήμη τους στην υπηρεσία του φασισμού των μαυρόψυχων ως νέοι Μέγγελε,
ΠΩΣ ένα μεγάλο μερος αυτών που πήραν τον όρκο του Ιπποκράτη, αποδείχτηκαν στο πρώτο φύσημα του ανέμου, άνθρωποι χωρίς ψυχή....

Χωρίς έλεος..
Χωρίς ηθικούς φραγμούς στην αξία της ανθρώπινης ζωής ως δώρο Θεού...

Πουληθήκανε στο βωμό του χρήματος
Και ίσως των απειλών...

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΟΥΛΑ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ.
ΚΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕ Η ΔΟΛΙΑ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΛΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΓΛΕΙΦΟΝΤΑΣ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ.

3ο
- «Το εύδαιμον το ελεύθερον, το δ’ ελεύθερον το εύψυχον».

(Ευτυχισμένοι είναι οι ελεύθεροι και ελεύθεροι είναι οι γενναίοι).
Θουκυδίδης

Οι εκπαιδευτές των παιδιών μας, Οι δάσκαλοι του γένους,  
Στη μεγάλη τους πλειοψηφία αποδείχτηκαν στην πρώτη επίθεση του πολιτικού αριβισμού, φτηνά και μοιραία ΔΑΣΚΑΛΑΚΙΑ ...

Χωρίς πυγμή και σθένος..
Χωρίς ψυχή και χωρίς αξίες, χωρίς ίχνος ελληνικής παιδείας….

Σκυμμένα σκύβαλα, γλείφοντας και ικετεύοντας την Κεραμένια της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ, ζητώντας υποστήριξη για να εφαρμόσουν πιστά σε αθώες ψυχές που τώρα ανοίγουν τα μικρά αδύνατα φτερά τους να πετάξουν, να ζήσουν, να γεννήσουν πολιτισμό και να αναγεννήσουν αξίες, μέτρα ζόφου και φρίκης.
Την εφαρμογή σιδηρούν προσωπείου λουδοβίκειας έμπνευσης, στα μικρά, αθώα παιδιά της Ελλάδας, του κόσμου.

ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟΨΥΧΟ ΕΚΕΙΝΟ
«Μα… δεν είναι παρά εκπαιδευτικού χαρακτήρα η μάσκα στα παιδιά».
Αποδεχόμενοι με τον πλέον χυδαίο τρόπο ότι στόχος τους είναι να εκπαιδεύουν δούλους και όχι ελεύθερους πολίτες.
ΟΙ ΔΕΙΛΟΙ.
ΟΙ ΜΟΙΡΑΙΟΙ.
ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

4ο
- «Πριν αλέκτορα φωνήσαι τρις απαρνήση με».
(Πριν λαλήσει ο πετεινός θα με αρνηθείς τρεις φορές).

Μάθαμε επ ευκαιρία του κόβιντ και των σκευασμάτων του κτηνίατρου εβραίου, ότι ΚΑΙ οι παπάδες της υψηλής ιεραρχίας είναι ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ
ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΙ..
ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ..

ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΜΑΜΩΝΑ.

ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΟΥΛΟΎΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌ ΓΙΑ ΛΙΓΌΤΕΡΑ ΑΠΟ 30 ΑΡΓΎΡΙΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ.

5ο
- «Ου τοις άρχειν βουλομένοις μέμφομαι, αλλά τοις υπακούειν ετοιμοτέροις ούσιν».
(Δεν κατηγορώ αυτούς που ασκούν την εξουσία, αλλά αυτούς που είναι πρόθυμοι να υπακούσουν).
Θουκυδίδης.

Μάθαμε με αιτία τις κατοχικές διορισμένες κυβερνήσεις ανδρεικέλων ότι οι αστυνομικοί είναι πουλημένοι στο φασισμό ταγμένοι απέναντι στα λαικά στρώματα..
Πιστά σκυλιά της εξουσίας..
Έτοιμα και πρόθυμα να χτυπήσουν μέχρι θανάτου τον αδερφό, το φίλο, τη μάνα...

Για το μισθό ρε γαμώ το και την καψερή τη μάνα μας που έγλειφε κατουρημένες ποδιές για να αρπάξουμε τα ρόπαλα και να ξεχυθούμε εναντίον του μνημονιοκρατούμενου, στοχοποιημένου, εμβολιασμένου, ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΥ άγιου και ιερού ελληνικού λαού.

6ο
- «Αλλ’ ουδέν έρπει ψεύδος εις γήρας χρόνου».

(Κανένα ψέμα δεν αντέχει στο χρόνο).
Σοφοκλής

Είδαμε τους δημοσιογράφους να μετατρέπονται σε φτηνές, μοιραίες και χυδαίες πόρνες των κατοχικών εξουσιών και του εβραιογερμανικού ρατσιστικού φασισμού..

Ξεδιάντροποι, αγράμματοι, χυδαίοι παπαγαλίσκοι, μέσα σε ολόχρυσα κλουβιά, αναλαμβάνουν ρόλο δασκάλων του γένους και διαφωτιστών των πειραματόζωων του εβραίου φαρμακοβιομήχανου.

Χλευάζουν, βρίζουν, απειλούν, υποβάλουν προτάσεις νόμου στους υπουργούς, τρομοκρατούν ασύστολα καβάλα πάνω σε πέτσινες λίστες ατελείωτων εκατομμυρίων εβραϊκών ευρομάρκων. .

Τραγικά, μίζερα και τρισάθλια μιαρά ανθρωπάκια...

7ο
- «Οικήιον ελευθερίης παρρησίη».

(Γνώρισμα της ελευθερίας είναι η παρρησία - ελεύθερη έκφραση γνώμης).
Δημόκριτος

Μας είπαν από έδρας πρωθυπουργού-κατοχικού διορισμένου ανδρείκελου μην ξεχνιόμαστε, πως…..
Ότι δεν συμφωνεί αδιαμαρτύρητα με τη σχιζοφρένεια τους, ότι δεν σκύβει στα τέσσερα στις απαιτήσεις των μαυρόψυχων της γης, είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
Αποτελεί τον αόρατο εχθρό, είναι τρομοκρατικό στοιχείο.
Να δεις πως είπαν τον ελεύθερο πολίτη…..
Αρνητή.
Ψεκασμένο λέει…
Και…. Υπερασπιστή του Συντάγματος. Θεματοφύλακα. Λέει….
Πλήρωσαν και μερικά δίποδα να προβοκάρουν ανάλογα.
Πήραν το ρεγάλο τους….
Κατάλαβες ελεύθερε μου πολίτη ?
Είσαι επικίνδυνος, αρνητής, τολμάς μάλιστα να λές ότι θέλεις να υπερασπιστείς και το…. Σύνταγμα.
Είσαι ο εχθρός της κοινωνίας του μετανθρώπου….. των μεταλλαγμένων πειραματόζωων του Σκίνερ.
Η Ν.Τ.Π. δεν θέλει ελεύθερους ανθρώπους.
Θέλει πράγματα.
Και ζώα.


Πρόβατα ικανά μόνο να βελάζουν. Και να παράγουν ότι τους ζητηθεί, ΤΖΑΜΠΑ.
Για μια τυρόπιτα και μια βουρδουλιά στο σβέρκο.
Και το βράδυ, στειρωμένο σέξ γιατί η αναπαραγωγή δεν είναι υπόθεση του κάθ ενός, αλλά αποκλειστικότητα του μεγάλου μάγκιστρου του μετανθρωπισμού.
Μας  έκαναν να ξεχάσουμε τον πολιτισμό μας και τον πλούτο της λαϊκής μας παράδοσης .
Γιατί είναι αυτά μαζί με την ιστορία μας, που δείχνουν το δρόμο για την ΕΞΟΔΟ από τη φρίκη και τον εθνομηδενισμό.

Θυμήσου ποιος είσαι.
Θυμήσου από πού έρχεσαι.
Θυμήσου την αρχαία δόξα και τους αρχαίους δάσκαλους που σου έδωσαν τη γλώσσα των αγγέλων και σου δίδαξαν τη γνώση της σοφίας του σύμπαντος, βάζοντας σε ιδανικό πολίτη στην Πόλη των Ιδεών και οδοιπόρο στα μονοπάτια της μοναδικής στον κόσμο ανθρωποκεντρικής θεώρησης της ΑΓΑΠΗΣ που συνέχισε ο Ιησούς Χριστός, από εκεί ακριβώς που την άφησε η αρχαία ελληνική φιλοσοφική σκέψη.


Και ύστερα, ήρθαν οι βάρβαροι……
Και οι εθνικές σου άμυνες δημιούργησαν τους ημίθεους, τους ήρωες και το δημοτικό τραγούδι.

Το κλέφτικο, το τραγούδι της λευτεριάς του ρέμπελου, του κλέφτη, του χαΐνη.

Το ριζίτικο τραγούδι των 240 κρητικών επαναστάσεων για τη λευτεριά από τους βάρβαρους.
Το θυμάσαι ?
Πάμε να το θυμηθούμε μαζί...

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ.
Πως πρέπει επιτέλους να αναντρανίσουμε, να σταθούμε στα πόδια μας και να βάλουμε αντισκάρι στη λύσσα του νεοταξικού παραληρήματος, των μαυρόψυχων της γης.
Των δολοφόνων των λαών και των εκμαυλιστών του ανθρώπινου γένους.

Έχοντες ως Αιγίδα την ιστορία μας και ως Κεραυνό τους αξιακούς κώδικες της Λαϊκής μας Παράδοσης.

Του Διγενή Ακρίτα, των έρημων κι αδικοχαμένων δροσουλιτών του καπετά Νταλιάνη,  του Φραγκοκάστελου τω Σφακιώ,

του Χ’’ Μιχάλη Γιάνναρη, του καπετά Μάντακα, του Καπετά Μιχάλη, των υπερασπιστών της Μάχης της Κρήτης και όλους εκείνους τους τους αξιακούς κώδικες που μας άφησαν όλοι αυτοί,
που έδωσαν το αίμα τους για να είμαστε εμείς σήμερο Ελεύθεροι και Έλληνες.

Να ξαναγράψουμε ριζίτικα, να ξανατραγουδήσουμε σαν νέα Μασσαλιώτιδα σα νέο θούριο, τη λαϊκή μας παράδοση.

«Χωρίς νεκρούς η Λευτεριά
ζάλο ποτές δεν κάνει
Γιατί ‘ναι η κατοικία τζη
στου ντουφεκιού την κάνη»
Μας λέει το παλιό ριζίτικο.

Ενώ οι ρέμπελοι της ενετοκρατίας μας δίδαξαν μέσα από το Θούριο της Κρήτης, γεννημένο στη Μαδάρα και στους πρόποδες των Λευκών ορέων, το παλιό διαμάντι της ελληνικής υπαίθρου της λαικής μας παράδοσης, τον πρόδρομο του μετέπειτα «Πότε θα κάμει ξαστεριά».

«Χριστέ να ζώνουμουν σπαθί
και νάπιανα κοντάρι
να πρόβαινα στον Ομαλό,
στη στράτα τω Μουσούρω,
Να σύρω τα αργυρό σπαθί
και το χρυσό κοντάρι.
Να κάμω μάνες δίχως γιούς,
γυναίκες δίχως άντρες.
Να κάμω και μωρά παιδιά
μαύρα σκοτεινιασμένα.
Να κλαίν τη νύχτα για νερό
και το πρωί για γάλα»

Ήταν το ίδιο ακριβώς πρόσταγμα που έκανε το Γέρο του Μωριά αργότερα στα 1826, να εφαρμόσει την επαναστατική τρομοκρατία με το «Τσεκούρι και φωτιά» σώζοντας στο +5 την επανάσταση από την προδοσία των προσκυνημένων και την καταστροφική μανία των εβραίων.

Τότε που στα Χανιά και στα Λευκά όρη, οι επαναστάτες μελοποιούσαν το παλιό ριζίτικο, με νέο στίχο, που έφτασε μέχρι τις μέρες μας, βρίσκοντας όμως ΑΝΑΞΙΟΥΣ συνεχιστές της ιστορίας και της
παράδοσης, στα χρόνια της μνημονιοκρατίας του ΒρυκολαΚούλη Βοργία Μητσοτάκη και των διορισμένων εξουσιών της ανωμαλίας, της διαφθοράς, της μπίχλας και της σαπίλας.

«Πότε θα κάμει ξαστεριά,
πότε θα φλεβαρίσει,
να πάρω το ντουφέκι μου
την εύμορφη πατρόνα
να κατεβώ στον Ομαλό
………………………………………
………………………………………»
Που σήμερα επιβάλλεται να τραγουδηθεί όπως οι καιροί το ορίζουν.

«Πότε θα κάμει ξαστεριά,
πότε θα φλεβαρίσει,
να πάρω το ντουφέκι μου
την εύμορφη πατρόνα
να κατεβώ στο Σύνταγμα
στσοί στράτες της Αθήνας
για να χαλάσω γερμανούς
και έλληνες προδότες.
Να κάμω μάνες δίχως γιούς
γυναίκες δίχως άντρες
………………………………….»

ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ



Βυζαντινός Αντίλαλος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια αναγνωστών