Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Βίντεο. Νέα πρόκληση της διεθνούς προπαγάνδας για το διαμελισμό της Ελλάδας.

Σε μια εποχή που η Ελλάδα στενάζει κάτω από το μαστίγιο του κατακτητή και το σαδισμό των ντόπιων λακέδων εντολοδόχων του, σε μια εποχή που η δημοκρατία απουσιάζει και ο λαός της χώρας δοκιμάζεται όσο ποτέ άλλοτε, βρήκαν ευκαιρία τα διεθνή αρπακτικά να αναθερμάνουν τον παλιό γνωστό
Εφιάλτη της προπαγάνδας για την ουσιαστική διάλυση και τον διαμελισμό της Ελλάδας.
Η γνωστή σε όλους αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, στο νέο της διαφημιστικό σποτ και πιστή στο δρόμο που χάραξε πριν λίγο καιρό η Vodafon με ανάλογου είδους και ύφους διαφημιστικό τρυκ, αλλά και στο από εκατονταετίας πρόγραμμα προπαγάνδας των γνωστών ανθελληνικών σιωνιστικών τις περισσότερες φορές κέντρων, χτύπησε αλύπητα αλλά προ πάντων ύπουλα.

Όπως θα διαπιστώσετε από το βίντεο που ακολουθεί, στους προορισμούς της όπως εμφανίζονται με ταμπέλες πάνω σε μια βαλίτσα υποτιθέμενου επιβάτη, παρουσιάζει το Βερολίνο και τη Λισαβώνα χωρίς καμία σημαία και δίπλα τον προορισμό Κρήτη, με την γνωστή από παλιά σημαία της Κρητικής πολιτείας, ωσαν να ήταν κράτος ξέχωρα από την Ελλάδα, αφού έχει δική της σημαία. Η οποία μάλιστα, υποδηλώνει την…τούρκικη επικυριαρχία πάνω στο νησί…κράτος.



Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες 


Το τι μήνυμα περνάνε μέσα από την εικόνα, ας το κρίνει ο κάθε ένας από εμάς, όπως και τις διαθέσεις των συγκεκριμένων κυρίων απέναντι στην Ελλάδα στην οποία ισχυρίζονται ότι ήρθαν για να…επενδύσουν τα λεφτά τους και να μας φέρουν την…ανάπτυξη και τα πρωτογενή πλεονάσματα για τα οποία μας ζαλίζει ο mr Saxlamaras και η προδοτική του ομερτά !
Για να μην επαναλαμβάνομε τις λεπτομέρειες του ιστορικού της προπαγάνδας των φιδιών, σας παραπέμπουμε σε παλιότερο άρθρο, όπου περιγράφονται χρονολογικά, όλες οι προσπάθειες συγκεκριμένων ξένων δυνάμεων στο να αποσχίσουν την Κρήτη από τον ελλαδικό κορμό και να δημιουργήσουν άλλο ένα αμερικανοσιωνιστικό μόρφωμα, στο κέντρο πολλαπλού ελέγχου της Μεσογείου αλλά και ολόκληρης της Ανατολής και της Ευρώπης.


Όλο το ιστορικό, των κρητικών επαναστάσεων και της Ένωσης, αλλά και το χρονικό της προπαγάνδας με ονόματα και λεπτομέρειες, θα το βρείτε ΕΔΩ.

 Τώρα βέβαια, έχουν ένα ακόμη λόγο να το διεκδικούν, λόγω κοιτασμάτων από τη μία αλλά και τουριστικής προοπτικής απο την άλλη.
Βρήκαν μια Ελλάδα ακυβέρνητη, με κάποια τυχοδιωκτικά ανδρείκελα που παίζουν οικτρά το ρόλο του πρωθυπουργεύειν και άνοιξε η όρεξη τους για τον παλιό μεζέ.
Σε όλες τις προηγούμενες περιπτώσεις, επενέβαινε το ελληνικό κράτος είτε δια του υπουργείου εξωτερικών είτε δια της βουλής και επανέφερε την τάξη απαιτώντας επανόρθωση. Σήμερα αν το όποιο κράτος δηλώσει απών, έχει υποχρέωση η περιφέρεια Κρήτης να ζητήσει άμεσα εξηγήσεις από την εν λόγω εταιρεία και να απαιτήσει επανόρθωση στο ζήτημα που δημιουργεί με το υποσυνείδητο μήνυμα του διαφημιστικού της.
Αν φοβάται να προσβάλει την εταιρεία φοβούμενη μη χάσει τους τζίρους και τα εκατομμύρια τουριστών της, ας συμβουλευτεί τους προγόνους μας, στο τι εκείνοι έκαναν και τι απαιτούν σήμερα από εμάς στους οποίους παρέδωσαν το έργο τους, ένα όνειρο που έχτισαν σε τόνους αίματος και εκατόμβες χαμένων πολεμιστών της ελευθερίας.

Στον παρακάτω σύνδεσμο, θα βρείτε μια διαμαρτυρία προς την αεροπορική εταιρεία Ryanair. Πατήστε όλοι πάνω στο σύνδεσμο και υπογράψτε τη διαμαρτυρία.
http://greeknation.blogspot.gr/2014/01/ryanair.html
Δεδομένου, ότι στο
youtube όπου φιλοξενείται το βίντεο με το διαφημιστικό σποτ, έχουν απενεργοποιημένα τα σχόλια, είτε επειδή δεν τους ενδιαφέρουν, είτε μας θεωρούν δεδομένους ηλίθιους και εθελόδουλους.

Θαυμάστε θράσος αλλά και το πόσο πολύ μας υποτιμάνε σαν Έλληνες και σαν ιστορία. Όσο βέβαια το αφήσουν στο διαδικτυο το συγκεκριμένο βίντεο, αφού έκαναν ήδη τη δουλειά τους, κάτω απο τη σιωπή των αμνών όσο αφορά την επίσημη κρατική παρουσία.
                   

                    

Μετά από καταιγισμό από email διαμαρτυρίας προς την Ryanair από πολίτες που είδαν το διαφημιστικό βίντεο της εταιρείας, αυτή προχώρησε αμέσως σε διόρθωση της συγκεκριμένης εικόνας, ανεβάζοντας αυτή τη φορά σωστά το βίντεο στο youtube.

Ωφείλομε να ομολογήσομε ότι το τμήμα marketing της εταιρείας, ενήργησε και ανταποκρίθηκε αστραπιαία στις διαμαρτυρίες του κόσμου.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια αναγνωστών