Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Εντείνεται η σχολική διδασκαλία για το ολοκαύτωμα το ρατσισμό και ναζισμό


Όπως λέγαμε σε προηγούμενο άρθρο, ο μπαμπούλας του φασισμού που έστησαν, κάνει τελικά θαύματα. Τον βάζουν πάντα μπροστά και εκτελούν τις εντολές που έχουν, μπροστά στο φόβο ενός ταλαίπωρου λαού που καμία σχέση είχε ούτε έχει, με φασισμό, ναζισμό, ρατσισμό και ότι άλλο που αντιστρατεύεται την σωστά εννοούμενη δημοκρατική συνείδηση, συμπαράσταση σε δοκιμαζόμενους λαούς, φιλοξενία και φιλότιμο. Αλλά και με πνεύμα ελεύθερο και όπως μέχρι τώρα έδειξε η ιστορία, αδούλωτο.

Αυτοί όμως, επιμένουν ότι είναι φασίστας, ρατσιστής, ξενόφοβος, τεμπέλης και εθνικιστής.
Και τον εκτελούν καθημερινά.
Τον αποδομούν από τη ρίζα, προκειμένου να μην βγάλει νέα βλαστάρια.
Αυτά, αν και όπως βγούν, θα κατηχηθούν με νέες, παγκοσμιοποιημένες ιδεολογίες, έτσι όπως τις απαιτούν οι διεθνείς φασίστες, ρατσιστές, εθνικιστές και σφαγείς των λαών.
Στην τουρκοκρατία, είχαμε το παιδομάζωμα και τον εξισλαμισμό.
Αυτό που επιχειρούν τώρα κατά της παιδείας, πως λέγεται?  
Όταν απαγορεύουν τη γνώση και την δημιουργία ελεύθερα σκεπτόμενων πολιτών, στοχεύοντας να δημιουργούν υβρίδια με κατευθυνόμενη σκέψη, γνώση και άποψη ? ΠΩΣ ?
                                                                        Από το ιστολόγιο

Από το υπουργείο Παιδείας δίνονται οδηγίες προς όλες τις μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε στο μάθημα της Ιστορίας τα παιδιά να προλαβαίνουν να διδάσκονται τα τελευταία κεφάλαια του βιβλίου που αφορούν στο Ολοκαύτωμα και στα εγκλήματα του ναζισμού κατά της ανθρωπότητας, ενημέρωσε την Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου.

Στο πλαίσιο της συζήτησης επίκαιρης ερώτησης της βουλευτού της ΔΗΜΑΡ,

Μαρίας Ρεπούση -η οποία ανέφερε ότι ο αγώνας για την αντιμετώπιση της ρατσιστικής βίας, της ναζιστικής ιδεολογίας και την εκρίζωση του δικτύου της ΧΑ είναι μακροπρόθεσμος και οι ευθύνες της Πολιτείας είναι αντιστοίχως μεγάλες με τις προσδοκίες του λαού- ο αρμόδιος υφυπουργός γνωστοποίησε επίσης τις δράσεις τού υπουργείου για τη σωστή και δημοκρατική πολιτική διαπαιδαγώγηση της νέας γενιάς και τη θωράκισή της απέναντι σε ναζιστικές και ρατσιστικές πρακτικές.

Ξεκαθάρισε πως είναι συνειδητή επιλογή του υπουργείου Παιδείας να μην υιοθετήσει στοχευμένες ενέργειες συγκεκριμένα προς τη ΧΑ, «να μην τους αναδεικνύουμε σε πρωταγωνιστές, διότι μια τέτοια επιλογή θα έχει αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα».

Όπως είπε χαρακτηριστικά, «ακόμη και αυτές οι επαναλήψεις στην τηλεόραση που τους δείχνουν να κλωτσούν τις κάμερες, πιστεύουμε ότι στα παιδιά έχουν αντίθετα αποτελέσματα».

Διευκρίνισε, πάντως, ότι το υπουργείο είναι ανοιχτό σε προτάσεις, συμμερίζεται το πρόβλημα, προσπαθεί όμως τα φαινόμενα που πηγάζουν από τη ΧΑ όπως η ξενοφοβία, η βία, ο ρατσισμός να τα καταπολεμάει μέσα στα σχολεία.

Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε πως στο φάσμα δράσεων και πρωτοβουλιών του υπουργείου, εντός και εκτός σχολείου, εντάσσονται: η εισαγωγή του μαθήματος της πολιτικής παιδείας επί τρεις ώρες εβδομαδιαίως στην πρώτη και δεύτερη τάξη του Λυκείου για τη δημοκρατική διαπαιδαγώγηση, η επανεργοποίηση του Παρατηρηρίου κατά της βίας, με διεύρυνση και αναβάθμιση του ρόλου του, ο ορισμός σε κάθε περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης, ως συντονιστή δράσεων, ενός εκπαιδευτικού με αρμοδιότητες που εκτείνονται σε επίπεδο περιφερειακής διεύθυνσης, διευθύνσεων πρωτοβάθμιας δευτεροβάθμιας σχολικών μονάδων και τοπικής κοινωνίας, η προώθηση του θεσμού της διαμεσολάβησης, με τον ορισμό δύο εκπαιδευτικών ανά σχολική μονάδα, που θα γνωρίζουν όλοι οι μαθητές ότι αν έχουν πρόβλημα, ενημερώνουν αυτόν, η συγκρότηση ομάδων δράσης στο υπουργείο που θα επεξεργαστεί την ευρεία προώθηση αντιρατσιστικών μηνυμάτων εκτός σχολείου, στο Διαδίκτυο, στα Μέσα, στους χώρους συνάντησης μαθητών και εφήβων.



«Τα μέτρα είναι θετικά, αλλά όχι αρκετά» ανέφερε η κ. Ρεπούση, η οποία τόνισε ότι εντοπίζονται όλο και περισσότερο, ανησυχητικά φαινόμενα σχετικά με τη διείσδυση των ιδεών της ΧΑ και των πρακτικών αυτών στην εκπαίδευση και κυρίως στα δευτεροβάθμια σχολεία.

«Έχουν έρθει στο φως πάρα πολλά περιστατικά, τα οποία το αποδεικνύουν. Οι μορφές του φαινομένου είναι η ρητορική απαξίωσης της Δημοκρατίας, η ρητορική μίσους κατά των παιδιών των μεταναστών, ρατσιστικές επιθέσεις (σύμφωνα με την έρευνα του Παρατηρητηρίου κατά της βίας και του σχολικού εκφοβισμού, το 32,23% των περιστατικών βίας στα Γυμνάσια έγιναν με ρατσιστικά κριτήρια), τα φροντιστήρια της εθνικιστικής παιδείας, τα κατηχητικά μίσους στην Αρτέμιδα της Αττικής, τα απογευματινά μαθήματα εθνικισμού και ρατσισμού στα Γλυκά Νερά» εξειδίκευσε η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ.
   


Παρατηρητήριο κατά της σχολικής βίας, και ιδιαίτερα της ρατσιστικής βίας, ενεργοποιεί εκ νέου το υπουργείο Παιδείας

Το Παρατηρητήριο κατά της σχολικής βίας και ιδιαίτερα της ρατσιστικής βίας ενεργοποιεί εκ νέου το υπουργείο Παιδείας, τονίζει σε συνέντευξή του στη διαδικτυακή τηλεόραση του ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Παιδείας, Συμεών Κεδίκογλου.

«Σε κάθε περιφέρεια θα υπάρχει ένας συντονιστής του προγράμματος, και σε κάθε σχολείο ένας καθηγητής θα είναι αυτός που θα ξέρει τα θέματα της σχολικής βίας και θα μπορεί ο κάθε μαθητής να απευθυνθεί» σημειώνει ο υφυπουργός Παιδείας.

Προσθέτει μάλιστα ότι «παράλληλα θα ενεργοποιήσουμε δράσεις κατά της σχολικής βίας και μέσα από το διαδίκτυο».

Σε ερώτηση αν σε αυτή την κατεύθυνση δεν θα μπορούσαν να βοηθήσουν και οι σχολικοί φύλακες, ο κ. Κεδίκογλου απάντησε: «Σίγουρα οι σχολικοί φύλακες ήταν χρήσιμοι, δεν το αρνείται κανείς αυτό. Γνωρίζετε όμως και υπό ποιό καθεστώς αναγκαστήκαμε να προβούμε σε αυτά τα μέτρα. Όμως είναι γεγονός ότι επειδή οι μέρες είναι πονηρές και καταλαβαίνετε τι εννοώ και πραγματικά υπάρχει η βία και μέσα στα σχολεία -αυτό δεν είναι ένα ελληνικό φαινόμενο, αλλά έχει έρθει και στη χώρα μας- γι’ αυτό το λόγο το υπουργείο προχωρά με αποφασιστικά βήματα στην αντιμετώπιση αυτών των καταστάσεων».




Πηγή protothema
Εισαγωγή Βυζαντινός Αντίλαλος
Φωτογραφικό υλικό keritisriver απο το LP The wall






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια αναγνωστών