Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021

Άνθρωπος, Μετά 'νθρωπος, ή Απάνθρωπος ?

«Πάσα τε επιστήμη χωριζομένη δικαιοσύνης και της άλλης αρετής πανουργία, ου σοφία φαίνεται»

                                                           ..Πλάτωνος "Μένεξος" 347α'

ΟΤΑΝ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΠΛΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΡΡΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΩΝ ΕΛΙΤ. ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.

Μετα face.

Μετά 'νθρωπος (η αποστροφή μπαίνει στον “άνθρωπο” και οχι στο “μετά”, αφού αυτός ακρωτηριάζεται ηθικά, ψυχικά και σωματικά)
Μετα κοινωνία,

Μετ’ άλλαξη.

Υβριδιοποίηση.

Φτάνομε λοιπόν στην εποχή του υβρίδιου.
Matrix μας το είπαν για να το χωνέψουμε με τη μεταμοντέρνα του ορολογία.
H ελληνική γλώσσα όμως ξεγυμνώνει τις λέξεις
και ρίχνει τις μάσκες, αποκαλύπτοντας τα πρόσωπα των σαδιστών.....

Μετά το φυτικά υβρίδια της πάντα εννοείται ισραηλινής Mossanto, που άλλαξαν την σύνθεση της τροφικής αλυσίδας και έφεραν την τροφή της καρκινογέννεσης και της πλαστικούρας, της εξαφάνισης των φυσικών γεύσεων και των φυσικών αρωμάτων.

Σήμερα μας διαφημίζουν οι άρρωστοι το συνθετικό κρέας και τα συνθετικά τρόφιμα.

ΤΩΡΑ θα ασχοληθούν οι σύγχρονοι Μέγγελε με την αναβάθμιση του ανθρώπινου εγκεφάλου όπως επαίρονται ο Πιερακάκης και το σκυλολόϊ του,

ως η πέμπτη φάλαγγα των ερπετόψυχων της υπερεθνικής ελίτ Έλον Μάσκ, Μπίλ Γκέητς και των απόγονων του Καλιγούλα και του Νέρωνα, που τους καθοδηγούν και τους χρηματοδοτούν.

Επιχειρείται μέσα απο την τρομοκρατία και το φόβο που δημιουργεί η διασπορά εργαστηριακών πανδημιών και μέσω αυτών της πλήρους κατάργησης της ελευθερίας και του ίδιου του ανθρώπου,
η μετάλλαξη του σε άβουλο, άεθνο, άφυλο και άθρησκο δουλικό ον, με πλήρως ελεγχόμενη την αναπαραγωγή του,

με εμφυτεύματα και άλλα θεάρεστα διαστρευλωτικά της φύσης του.

ΟΣΟΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΙΛΑΓΑΝ ΓΙΑ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ, ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΑΦΡΟΪΣΚΙΩΤΟΥΣ.

 

Επαίρονται και καμαρώνουν και για αυτή τους την επαναστατική καινοτομία τα αποβράσματα των τεθλασμένων συνειδήσεων.

Αναβάθμιση για αντοχή στις ασθένειες και τους ιούς, που οι ίδιοι και τα αφεντικά τους, ή επι το ορθότερο οι επιβήτορες και εντολοδότες τους αμολάνε, μέσα απο τα εργαστήρια των "επιστημονικών ερευνών" τους.
.

Και αισίως φτάνομε με την ευλογία όλων αυτών των Αθλίων,
Στον άνθρωπο ΥΒΡΙΔΙΟ.

Να πάμε να ρωτήσουμε την ελληνική γλώσσα αλήθεια τι είναι αυτο το "υβρίδιο"?
.

- Υβρίδιο = Ύβρις προς τον Δία.
.
μας απαντά η μοναδικής ακρίβειας και απόδοσης γλώσσα.

Θυμίζοντας μας όμως πριν προλάβομε να στρίψομε στη γωνία, οτι....

.
Ο Δίας στην προ-μινωική Κρήτη, ήρθε να αντικαταστήσει την θνήσκουσα και αναγεννόμενη Βλαστική Θεότητα.

 

Αντιπροσωπεύει δηλαδή τη μάνα Φύση και τη Δημιουργία.
.

Υβρίδιο λοιπόν μεταφράζοντας, σημαίνει

Ύβρις προς το Δία και κατ επέκταση

Ύβρις προς τη Φύση και τη Δημιουργία.
.

ΑΥΤΗ Η ΥΒΡΙΣ
εδραιώθηκε με την μετάλλαξη και δηλητηρίαση της τροφικής αλυσίδας, μέσω της επιστήμης της χημείας
.
ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΑ ΥΒΡΙΣ
επιχειρείται σήμερα ΠΑΛΙ μέσω της επιστήμης της ιατρικής και δια μέσου της μετάλλαξης του άνθρώπου,

με εμφυτεύματα τεχνητής νοημοσύνης
και ταυτόχρονη κατάργηση καθε φυσικής έννοιας και εξέλιξης της μάνας Φύσης ως αρχέγονης Θεάς,
μα και της όλης Δημιουργίας,
απο τους ερπετόψυχους εχθρούς του ανθρώπου επάνω στη γη.

Η ύβρις ήταν βασική έννοια της κοσμοθεωρίας των αρχαίων Ελλήνων.
Οι οποίοι απέδιδαν την αντίληψη σχετικά με την ύβρη και τις συνέπειές της, με το σχήμα που αποτελούνταν από τις νύμφες του ελληνικού πανθέου

«Ύβρις → Άτη → Νέμεσις → Τίσις»

Οι αρχαίοι μας πίστευαν πως μια «ύβρις» η οποία διατάραζε την τάξη του Σύμπαντος, προκαλούσε την επέμβαση των θεών
και κυρίως του Δία
,
που ήταν ο εγγυητής της συμπαντικής τάξης,
ο οποίος  έστελνε στον υβριστή την «
Άτην», δηλαδή το θόλωμα, την τύφλωση του νου, τη σύγχιση.

Αυτή με τη σειρά της οδηγούσε τον υβριστή σε νέες ύβρεις,
ώσπου να διαπράξει μια πολύ μεγάλη Α-νοησία, μια νέα ύβρη,
η οποία προκαλούσε την «Νέμεσιν»,
την οργή και εκδίκηση δηλαδή των θεών,

που με τη σειρά της επέφερε την «Τίσιν»,
δηλ. την τιμωρία και τη συντριβή-καταστροφή του
.


ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΔΡΩΘΕΙΤΕ !

Η ΑΝΟΙΞΗ, ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.

ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΕΡΟΜΕ ΕΜΕΙΣ.



Βυζαντινός Αντίλαλος

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια αναγνωστών