Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2020

Από το Κοινωνικό Συμβόλαιο στον πλανητικό φασισμό

 
 
THE SOCIAL CONTRACT part
"ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ" Πρώτη έκδοση 1762
..................................................................J. J. Rousseau

Για τη ιστορία,

πάνω σ αυτό το βιβλίο και τα προτάγματα του, στηρίχτηκε η Γαλλική Επανάσταση και αργότερα πάνω σε αυτό γράφτηκε το Γαλλικό Σύνταγμα
Και η Χάρτα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ.
Απόρροια της Γαλλικής Επανάστασης, η Ελληνική Επανάσταση που πρώτα ξεκίνησε το 1807 για να πνιγεί στο αίμα με προδοσίες και να επαναληφθεί το 1821, απο τα παιδιά των δολοφονημένων σε ενέδρες απο τους κοτζαμπάσηδες οπλαρχηγούς του Καποδίστρια.

ΑΛΗΘΕΙΑ, κατά πόσο το «κοινωνικό συμβόλαιο» του Ρουσσώ γραμμένο στα μέσα του 18ου αιώνα, το 1762 έχει σχέση με τη σημερινή βία της εξουσίας που ασκείται πάνω στις κοινωνίες?
ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, στον αιώνα των τετραπύρηνων επεξεργαστών και της τεχνητής νοημοσύνης θεωρητικοί όπως ο Ρουσσώ, ο Μοντεσκιέ, ο Ρήγας, ο Κοραής, ο Μάρξ και άλλοι θεωρητικοί των εθνικοαπελευθερωτικών κινημάτων του 18ου και του 19ου αιώνα ?
Μας έλεγε ο Ρήγας
«Τι σ’ ωφελεί αν ζήσης και είσαι στη σκλαβιά;
στοχάσου πως σε ψένουν καθ’ ώραν στη φωτιά


Στο έργο του «Τα Δίκαια του Ανθρώπου» που εκδόθηκε στη Βιέννη στα 1797, στο άρθρο 35, μας λέει.

«Άρθρον 35. Όταν η διοίκηση βιάζει, αθετεί, καταφρονεί τα δίκαια του λαού και δεν εισακούει τα παράπονά του, το να κάμνει τότε ο λαός, ή κάθε μέρος του λαού, επανάσταση, ν' αρπάξει τ’ άρματα και να τιμωρήσει τους τυράννους του, είναι το πλέον ιερόν απ' όλα τα δίκαιά του και το πλέον απαραίτητο απ' όλα τα χρέη του….»

Οι ελευθερίες του ανθρώπου ακολουθούν την ανάπτυξη της τεχνολογικής εξέλιξης της υπερεθνικής ελίτ, ή τραβάνε μια πορεία αντιστρόφως ανάλογη, με τελικό προορισμό την ισοπέδωση όλων με μέτρο τον κατώτερο και τη δουλοποίηση, την επιστημονική καθυπόταξη όπως μας έλεγε ο Ελύτης???

Στο όνομα μιας παγκόσμιας δικτατορίας στα πρότυπα του κινηματογραφικού BLADE RUNER, ή του οργουελιανού 1984 ?
Της φάρμας των ζώων???
Η παγκόσμια διακυβέρνηση των πολυεθνικών του σιονοναζιστικού τραπεζικού συστήματος με το οποίο καθυπόταξαν τις κυβερνήσεις και επιχειρούν να καθυποτάξουν τα έθνη είναι εδώ.
Και αν οι λαοί δεν σηκώσουν το ανάστημα τους απέναντι στη σχιζοφρενή ουτοπία αυτών των μισάνθρωπων ελίτ, το απόλυτο σκοτάδι δεν θα αργήσει να απλώσει τις φτερούγες του πάνω απο τους λαούς.
Ήδη είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού αυτό που έρχεται.


Μας έλεγε ο Ρουσσώ στα 1762, στο «Κοινωνικό Συμβόλαιο» που θα βρείτε

Ε Δ Ω

σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα από τότε....

-- Ο άνθρωπος γεννήθηκε ελεύθερος και παντού βρίσκεται αλυσοδεμένος.
Και όποιος πιστεύει οτι είναι κύριος των άλλων, δεν είναι λιγότερο δούλος.
-- Όσο ένας λαός αναγκάζεται να υπακούει και δεν αντιδρά, καλά κάνει...
Αλλά μόλις βρει τη δύναμη να αποτινάξει το ζυγό και το πράτει,
τότε κάνει ακόμη καλύτερα.
Γιατί, ανακτώντας την ελευθερία του με τον ίδιο τρόπο που του την αφαίρεσαν,
είτε ο λαός δικαιούται να την ανακτήσει,
είτε αυτοί που του την αφαίρεσαν, δεν είχαν αυτό το δικαίωμα.
-- Το ανθρώπινο είδος διαιρέθηκε σε κοπάδια, κάθε ένα με τον αρχηγό του,
που το περιφρουρεί, για να το καταβροχθίσει (Hobbs)
-- Ο ισχυρότερος δεν θα μπορούσε να παραμείνει κυρίαρχος, αν δεν
μετατρέψει την ισχύ του σε δίκαιο (νόμο) και την υποταγή (δουλεία) σε καθήκον.
(Στις μέρες μας, παρουσιάζεται και ως... πατριωτικό καθήκον, με την υποχρέωση στην πληρωμή απεχθών δυσβάσταχτων φόρων).
Απο εδώ πηγάζει και το δίκαιο του ισχυρότερου, που μπορεί να φαντάζει γελοίο,
αλλά έχει αναχθεί σε αρχή, σε Νόμο.
(κατά το "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικόν")
-- Η υποταγή στη δύναμη, είναι πράξη ανάγκης και οχι βούλησης.
Το πολύ, μια πράξη φρόνησης.
Με ποιά λογική αυτό, μπορεί να θεωρηθεί καθήκον ?
-- Ο βασιλιάς, αντί να εξασφαλίζει στους υπηκόους του τα μέσα για την επιβίωση τους,
εξασφαλίζει τη δική του επιβίωση απο αυτούς.
Και όπως έλεγε ο Ραμπελαί, ένας βασιλιάς, δεν είναι ποτέ ολιγαρκής.
Οι υπήκοοι λοιπόν, εκχωρούν τον εαυτό τους, προκειμένου να τους πάρει και τα αγαθά τους?
Τότε, δεν βλέπω τι τους απόμεινε.
Θα μου πείτε, οτι ο άρχοντας τους εξασφαλίζει κοινωνική ειρήνη.
Μα τι κερδίζουν αν αυτή στηρίζεται σε άδικους νόμους ?
Το να λέμε πάλι οτι ένας άνθρωπος προσφέρει τον εαυτό του στον άρχοντα
δίχως αντάλλαγμα, είναι ακατανόητο και παράλογο.
Αν το πούμε αυτό για έναν ολόκληρο λαό, είναι σα να υποθέτομε ένα λαό τρελών.
Και η τρέλα, επ ουδενί δεν δημιουργεί δίκαιο......

 

 

 

Βυζαντινός Αντίλαλος

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου