Κυριακή 15 Μαΐου 2022

Από την ύβρη των ειδώλων, στην παρακμή των εικόνων

 

Ο ΜΩΥΣΗΣ,
Ο ΙΕΡΟΣ ΤΑΥΡΟΣ,
Ο ΙΕΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ
ΚΑΙ Ο ΑΝΙΕΡΟΣ ΟΧΛΟΣ.

Κατεβάσαμε το Θεό τους αγίους και τους εθνικούς ήρωες και προσκυνήσαμε τα είδωλα.
Το ιερό Τίποτα.

Σαν κοινωνία φτάσαμε στο τέλος της ιστορικής διαδρομής μας.
ΔΕΝ υπάρχει επόμενο βήμα,
ΟΥΤΕ επιστροφή.
Το ισλάμ ο αποκρυφισμός και η νέας γενιάς μαγεία του ιουδαϊσμού,

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ.

Να αναστήσει και να εδραιώσει την ανίερα ιερή παράδοση των επικυρίαρχων του ιουδαϊκού καμπαλισμού, του ναζισμού και του κομμουνισμού.

Ο αποκρυφισμός και η μαγεία του μεσαιωνικού σκοταδισμού, ΤΩΡΑ ανατέλλει πίσω απο τις πλάτες των ανα τη γη χρήσιμων ηλιθίων.

Η προπαγάνδα άλλωστε δεν απευθύνεται ΠΟΤΕ στους γνωστικούς και τους έχοντες ως μέτρο τη γνώση και τη λογική, αλλά χρησιμοποιεί ανέκαθεν, ως θερμοκήπιο επώασης και εξάπλωσης, τις μάζες των ηλιθίων.

Δεν πρόκειται για αποβράσματα, αλλά για ξένα με
 τον άνθρωπο, ανθρωποειδή.

Των πάντα χρήσιμων στους παράφρονες, χρήσιμων ηλιθίων.

Οι οποίοι δια της ιδιότητας τους αυτής, παρασύρουν στο χάος ολόκληρη την κοινωνία.

Γι αυτό ακριβώς το λόγο, ο ηλίθιος είναι πολύ μεγαλύτερος εχθρός των κοινωνιών, απο τον κάθε παράφρονα επίδοξο επικυρίαρχο.

Ο οποίος απο μόνος του δεν θα μπορούσε ποτέ να επιβάλλει τις παράφρονες ιδεοληψίες του στην κοινωνία των εθνών.

Τραγικό παράδειγμα αυτό που σήμερα ζούμε στη σκιά των πανδημιών, των εμβολίων,

των gay επαναστάσεων, των αρνητικών προτύπων,

της υποκουλτούρας και των συνεχόμενων χυδαίων ύβρεων εναντίον της Δημιουργίας και του Ύψιστου Τέκτονα της.

Μια κοινωνία που κατέβηκε άρδην από τον πολιτισμό του πνεύματος για να προσκυνήσει αλλοπαρμένη και ζαβή, τον υποπολιτισμό της εικόνας των πετσωμένων μήντια.

Από την κουλτούρα του πνεύματος, στην υποκουλτούρα της εικόνας.

Για να θυμηθούμε τις χάντρες και τα καθρεπτάκια με τα οποία καθυπόταξε και μετά κατέσφαξε ο Κορτέζ τους ιθαγενείς της νέας, μα τόσο παλαιάς για τους έλληνες ηπείρου, που αδόκιμα και άκυρα ονόμασαν τότε «Αμερική».
Άλλη ιστορία κι αυτή, άλλου άρθρου ίσως θέμα.

 

 

Βυζαντινός Αντίλαλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια αναγνωστών